15 Temmuz 2020 Çarşamba

Gönül






Fikret Kızılok - Gönül

Yapma dedim yaptın gönül
Gitmez dedim kaldı gönül

Şimdi beni kurtar gönül
Demedim mi sana gönül

Gitme dedim gittin gönül
Demedim mi sana gönül

Şimdi beni kurtar gönül

Söz: Fikret Kızılok






nedir bu çektigim senden
gönül derdin hiç bitmiyor
yedigin darbelere bak
bu da mi sana yetmiyor gönül

her çiçekten bal alirsin
her gördügünle kalirsin
sen kendini ne sanirsin
belki birgün uslanirsin gönül

uslan artik deli gönül
bak gelip geçiyor ömür
uslan artik deli divane gönül

dünya sana kalir sanma
gelecegi dünden sorma
hergün gördügün rüyayi
aldanip da hayra yorma gönül

hepimiz bir misafiriz
zaman gelince göçeriz
ecel aci can alirken
herseyimizden geçeriz gönül

uslan artik deli gönül
bak gelip geçiyor ömür
uslan artik deli divane gönül

Orhan Gencebay















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder