5 Haziran 2017 Pazartesi

Sözler; Neşet Ertaş


 neşet ertaş sözleri ile ilgili görsel sonucu
  • ·         Ağla sazım ağlanacak zamandır.
  • ·         Ahu gözlerini sevdiğim dilber, sana bir sözüm var diyemiyorum.
  • ·         Aşk biterse yorulur insan, ben ne zaman ölürsem Neşet yoruldu desinler.
  • ·      Ben diyorum ki, insan ve insanoğlu var. Ayrımcılığın sonu kavgadır, kavganın karı var mı?
  • ·         Bir de şu var; Gönlün’ün eşini bulan garip değildir.
  • ·         Biz doğduğumuzdan beri yoksulduk. Varlığı görmedik ki yoksulluktan şikayet edelim.
  • ·         Cahildim, dünyanın rengine kandım. Hayale aldandım, boşuna yandım.
  •     Can yakıp da kalp kırma ey insanoğlu. Senin de gül benzin solacak bir gün. Her canlının kalbi Allah’a bağlı. Herkes ettiğini bulacak bir gün.
  • ·         Can yakıp da kalp kıɾma. Senin de gül benzin solacak biɾ gün. Heɾ canlının kalbi Allah’a bağlı. Heɾkes ettiğini bulacak biɾ gün.
  • ·         Darda kaldım diye umutsuz olma, Yok iken dünyayı var eden vardır.
  • ·         Darda kaldım diye umutsuz olma, Yok iken dünyayı var eden vardır.
  • ·         Denizi seyretmek gibidir bozkırda gökyüzünü seyretmek.
  • ·        Sevgi dünyasına yalan girmez. Gönülden sevmeyen hakka eremez.
  • ·         Gel sevelim, sevileni seveni sevgisiz suratlar gülmüyor canım, nice gördüm dizlerini döveni, giden ömür geri gelmiyor canım.
  • ·         Gel sevelim, sevileni seveni. Sevgisiz suratlar gülmüyor canım. Nice gördüm dizlerini döveni. Giden ömür geri gelmiyor canım.
  • ·         Gönül kimi severse, aşk onda güzeldir.
  • ·         Gurbette olanların hiç biri mutlu değil ben mutluyum diyene rastlayamazsın. Neden? Gurbet herkesin içinde taş gibidir.
  • ·         Güneşe gülle at, karartır mı hiç? Allah sevmediğini yaratır mı hiç? İnsan olan insan darıltırmı hiç? Haksızlık haksızın özünden olur.
  • ·         Hak bildiğim yoldan ayrı gitmedim, koğular getirip gıybet etmedim, gönülleri kırıp can incitmedim, bir garip sazımı çaldım giderim.
  • ·         Herkesin bir Zahide’si vardır.
  • ·         İlimsizlik bilgisizlik yüzünden, cehalet hortlayıp çıkar mı çıkar… Sevgisizlik saygısızlık yüzünden , insan insandan bıkar mı www.orjinalsozler.com bıkar…
  • ·         İlimsizlik bilgisizlik yüzünden. Cehalet hoɾtlayıp çıkaɾ mı çıkaɾ. Sevgisizlik saygısızlık yüzünden İnsan insandan bıkaɾ mı bıkaɾ.
  • ·         İnsanları birbirinden ayıran mezhepçilere karşıyım, mezheplere değil.
  • ·         Kadınlar insandır. Biz insanoğlu.
  • ·         Kendi kendisinden utanmayan, yeryüzünde hiç kimseden utanmaz.
  • ·         Kendini bilen bilmeyenin kusuruna bakmaz!
  • ·         Ne söyleyim şu dünyanın haline dağlar ayrı ayrı, çöl ayrı ayrı, şu insanlar bölüşmüşler dünyayı Hudut ayrı ayrı yol ayrı ayrı.
  • ·         Nerde bir türkü söyleyen görürsen korkma yanına otur. Çünkü kötü insanların türküleri yoktur!…
  • ·         Nerde bir türkü söyleyen görürsen korkma yanına otur. Çünkü kötü insanların türküleri yoktur!…
  • ·         Özü gülmeyenin yüzü güler mi?
  • ·         Sevgi dünyasına yalan girmez, gönülden sevmeyen Hak’ka eremez.
  • ·         Seviştiğimde mutlu olurum, sevgisiz imanı nasıl bulurum, böyle inandım böyle bilirim, sevişmek ibadettir sevgi imandır.
  • ·         Uyku girmez gözüne , gönlü viran olanın.
  • ·         Zehidem, kurban olam, ne olacak halım? Gene bir laf duydum, büküldü belim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder