23 Mart 2018 Cuma

Kültürümüzde Kenevir

  • Çıt çıt çıt çıt çedene de
    Sar bedeni bedene
    Dünya dolu yar olsa da
    Alacağım bir tane

    Ekin ektim çöllere de
    Yoldurmadım ellere
    Onbeşinde yar sevdim de
    Sevdirmedim ellere

    Çıt çıt çıt çıt çedene de
    Sar bedeni bedene
    Dünya dolu yar olsa da
    Alacağım bir tane

    Ekin ektim gül bitti de
    Dalında bülbül öttü
    Öymeyeydin a bülbül de
    Yarim elimden gitti

    Çıt çıt çıt çıt çedene de
    Sar bedeni bedene
    Dünya dolu yar olsa da
    Alacağım bir tane

    Ekin ektim bitecek de
    Sevdan bana yetecek
    İkimizin sevdası da
    Ölene dek gidecek

    Çıt çıt çıt çıt çedene de
    Sar bedeni bedene
    Dünya dolu yar olsa da
    Alacağım bir tane
  • Mehmet Özdiş

  • Akdağmadeni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder