9 Şubat 2019 Cumartesi

DÜŞÜNCE SİZSİNİZ

2018 yılının bu son demlerinde, esas meslek saham olan beyin, omurilik ve sinir cerrahisi (nöroşirurji) 
haricinde yazdığımız, on dokuzuncu kitabımız olan “DÜŞÜNCE SİZSİNİZ”in Girdap Kitap’tan 
yayımlanarak, kitap satılan her yerde raflardaki yerini aldığının haberini paylaşmak istedim.
Diğer kitaplarımızın aksine, hakikatte bir “Söyleşi Kitabı” olan ve çok muhterem dostum, 
araştırmacı, yazar ve düşünür  sayın Levent Ağaoğlu beyefendi ile birlikte hazırladığımız, 
Düşünce Sizsiniz”in doğumu (!) elde olmayan sebeplerle biraz gecikmiş, çok şükür ki 
Girdap Kitap Yayınevi Sahibi ve Genel Yayın Yönetmeni, her zaman benim her türlü naz, 
kapris (!) ve müşkülpesentliğime tahammül ve anlayış gösteren sevgili Muttalip Asılı beyin 
yerinde ve zamanında müdahalesi ile kitap “kadük”(!) kalmaktan veya “ölü doğmaktan”(!) 
kurtularak okurlarımızla buluşmuştur! Bu vesile ile kendisine, editörüm Vedat Topçu beye ve 
yayınevinin tüm çalışanlarına şükran borcum var!
 Düşünce Sizsiniz” adlı eserimde, bir anlamda benim kişisel ilmî-felsefi ve 
bilimsel düşüncelerimi, çeşitli konferans, seminer, toplantı ve televizyon programlarımda 
serd ettiğim fikirlerimi, projelerimi, istikbale matuf öngörülerimi ve hatta bir “Ütopya” sayılabilecek 
hayal dünyamı, maharetle ve ustaca sorduğu sorularla analiz-sentez edip bir “Söyleşi Kitabı” 
hâline getiren sevgili Levent Ağaoğlu’na münhasıran teşekkür etmek istiyorum. 

Prof Dr İsmail Hakkı Aydın
https://www.medimagazin.com.tr/authors/ismail-hakki-aydIn/tr-iki-bin-on-sekizde-alti-kitap-72-87-4151.html


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder