29 Ocak 2017 Pazar

Eğitim Kaynakçaları

Lütfen Linkin üzerine tıklayın.

Eğitim Kaynakçaları


KISA AÇIKLAMA

Bu çalışma, uzun yıllara dayalı bir çabanın ürünü olan (yaklaşık 21.000 künye içeren) “BİBTA: Türkiye’nin Kaynakçaları” adlı yayınlanmamış etüdümüzden üretilmiştir.

BİBTA’da verilen aşağıdaki anahtar kelimelere dayalı olarak yapılan aramaların yekunudur:

  • Eğitim
  • Okul
  • Öğre
  • Test
  • Ölçme
  • Ders
  • Medrese
  • Tedrisat
  • Maarif
  • Milli Eğitim
  • Tebliğler Dergisi
  • Okul


BİBTA’da son güncelleme Ekim 2013 tarihinde yapılmıştır.

“Eğitim Kaynakçaları” çalışmamızdaki künyelerin tekrardan kontrolü ve güncelleştirilmesi, ayrıca, (en azından) Word dokümanı haline getirilmesi bir gerekliliktir.

29.1.2017

Bülent Ağaoğlu, Bibliyograf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder