28 Aralık 2018 Cuma

İŞADAMLIĞINDAN SANATÇILIĞA: KÖKSAL AKIN


İŞADAMLIĞINDAN SANATÇILIĞA: KÖKSAL AKIN


Başlarken

Posted On Nisan 14, 2018

Bilgisayar Mühendisliği eğitimimi tamamladıktan sonra yaptığım tüm işler mutlaka yeni bir tasarım gerektiren türden oldu. Bu tasarımlar çoğunlukla bilgisayar sistemleri ve çeşitli yazılım kodları için geliştirilmişti. Çoğu zaman, kabul gören güzel bir tasarım için geleneksel yöntemlerin dışına çıkarak yeni fikirler üretmek gerekiyor. Sektörde geçen 35 yılı aşan deneyimler sonucunda standartların dışına çıkan fikirler üretmek adeta bir yaşam standardım haline geldi (buna bugünlerde Analitik Düşünme de diyorlar…)

2015 yılına kadar tüm bu tasarım fikirleri zaman yokluğundan yalnızca sanal ortamda kaldı. 2015 yılında şirketi şehir merkezinden evime yakın bir yere taşıdıktan sonra her gün işe gidip gelirken harcamakta olduğum yaklaşık 2 saat bana kaldı. Ayrıca, 17 yıldır desteklemekte olduğum bir STK’dan da ayrılınca her gün en az 2 saat daha boş zamanım ortaya çıktı. Artık hobilerime çok daha fazla zaman ayırabilecektim…

Son iki yıldır ofisimde bir odayı atölye olarak kullanıyorum ve çeşitli fikirlerin prototip uygulamalarını yapıyorum. Bu sitede 2015 yılından bu yana ortaya çıkan çeşitli objeleri yayınlamaya başladım (tümünü yayınlamak biraz süre alacak çünkü halihazırda 200 civarında nesne bulunmakta)…

Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder